Saturday 4 May 2013

Me...n my blog...

Assalamualaikum...Alhamdulillah akhirnya bjaya gak aku membuat blog aku ni...walaupun aku ni tak ler pro dlm bab berblogging ni....actually aku da ada satu blog sblm ni tp blog tu lebih utk tujuan online business ni...so aku create satu lg blog yg khas utk aku membebel n share cerita2 yg menenangkn minda aku ni...

Areyoung?...aku ler tu...en.abang aku panggil aku ayang...so sajer la aku pilih 'areyoung' tu utk nama blog aku ni....

Aku pikir2 arini date yg sesuaiiii utk aku launch kn 1st n3 blog aku yg biasa2 je ni iaitu 5hb. Mei 2013 (hari mengundi ler)...So dgn lafaz 'Bismillahirrahmanirrahim' aku merasmikan blog aku ni....

4 comments:

  1. Replies
    1. tq..kalau ada yg kurengg mohon komen yek..

      Delete
  2. selamat berblog..salam knal dr m3h

    ReplyDelete
  3. tq..mohon tunjuk ajar mama yg da lama berblog gk ye..

    ReplyDelete