Friday 30 August 2013

Selamat Hari Raya.,

Salam n Selamat Hari Raya Aidilfitri diucapkan pada diri sendri, keluarga, kwn2 n saper2 yg kenal aku..dan jugak pd saper2 yg ter terjah kt blog aku yg selalu je sunyi sepi ni. Hehehe pasal aku ni memang kdg2 ada malas skit nk update n3. Tambah2 lg blog ni jarang ada tetamu. Lg la aku tak bmotivasi nk update. Kdg2 jeles gak aku tgk blog org lain ada je tetamu rajin btandg n bebual2 n berkomen2. Jd ada up la skit motibasi dorang nk update kemudian update lg dan lg dan lg kan. Itu le salah satu pemangkin dorang bsemangat kot nk update n3 blog dorang.
Apa yg aku perhatikn, kalau kita ni glemer org suka je nk betandang ke blog kita..atau kalau tak glem lak, tp kalau ada roper yg ala2 retis org suka jek nak datang..atau yg lelaki suka btandang ke blog yg pompuan, lg2 yg masih solo..pastu yg pompuan lak suka btandg ke blog lelaki, tambh2 yg mcm nampak ada2 kan..dah lumrah manusia kan suka yg ada2 je..suka ada ruper, ada harta, ada pangkat or glemer. Pastu kalau blog yg share yg cerita2 or n3 keagamaan ni mcm dorang kurengg nk g bebanding yg citer bab tunjuk skill ke or yg ada citer2 panass ke kan..
Hmmm...wahai blog, kali ni aku nk luahkn n share ngan kau je la. Ni aku nk cerita pasal raya2 aku n family thn 2013 ni. Org lain cerita raya awal2 lg tp aku saja mencr kelainan konon nk cerita raya time da nk abis bln Syawal ni. Kali ni aku beraya kt sbelah umah mertua aku kt k.l. Family suami aku tak besar. Dorang beraya kt sbelah mertua masing2. Suasana raya kt k.l tak la semeriah kt kg. Lgpun umah se2dara mertua ramai kt kg dorang, ket negori 9. Masak rendang dan ketupat pun sikit2 je. Ok la my dear blog, aku pun tak tau nk citer apa lg. Mai aku tunjuk kan kt kau gambar2 rayer aku dan family aku ni. Tgk la muka2 kami sefamily yg tak glem ni..takde iras mana2 retis pun yek..tp kami yg penting kami HAPPYY!!! Yeah yeahhhh...

No comments:

Post a Comment